Thursday, March 02, 2006

INTERNÉ (así, a lo burro).

13 Abril, 2004

Hola:Dalguna vez camenté que les mios neurones cogieron forma de bicicleta. Pues n´esta ocasión, debieron “facer l´filaor” (forma llarga de decir que tuvi un pensamientu ). Bueno el pensamientu túvilu l´otru día con dalgunes sidruques consumíes, pero claro, eso nun se pue dicir. El casu ye que tuvi charrando con un rapaz que tien una páxina güe de música, y planteabensenos los mismos interrogantes sobre el futuru que va a tomar el tema d´interné.Ye que yo namas que llevo escribiendo nos foros desde fai un añu, pocu mas, y entos pensaba que taba tol mundo muncho más puestu que yo en coses como les normes que hay que siguir pa demostrar un poco educación y eso. Por ejemplu l´otru día entereme que si pones les coses EN MAYUSCULES nun ye pa remarcales, ye que tas “glayando”. Y too así.Pero po lo visto, tamos toos apaicios, que non sabemos muy bien onde va a parar esto de interné.Una de les consecuencies primeres que tuvo lo de interné ye que ta cargandose to les multinacionales discográfiques (aunque el dueñu la Virgin, que ye la que piesyó dafechu, taba un poco chiflau). Dicen que les siguientes van ser les televisiones mayoritaries, aunque pa eso tien que aumentar la velocidá de les conexiones. (Xabel, ye verdá eso?).Lo que ta claro ye que esto de interné va parar en cambios en les estrutures, y claro, eso a los que sacen beneficiu delles como mínimo tienlos un poco escamecíos. Yo creo que ta como dicen los de Dixebra “rompiendo la baraxa, pa volver a entamar”.Pa mi que ye por eso por lo que, llevau el casu a lo nuestro, les persones más conocíes, non salen po los foros, aunque yos apetezca. Tampoco a min non me parecía eso de poner en el cuestionariu el mi nome braeru. (aunque en el de Solomuntanbai puselú, no se porqué se quitó).Otra cosa que me preocupa ye la relación entre los diferentes foros. Creo que ta mal copiayos coses, como clasificaciones y eso, lo correuto y lo que fomenta la ralación entre unos y otros ye dexar enlaces pa que entremos en la páxina que haya puesto el material original, la crónica, reportaxe etc. ¿nun creeis?Paezme que me toi allargando muncho, en realidá lo que tenía que dicir ye que non taba de mas falar un pocu de pa que ye esto del foru y eso. Allá voy:Toos los deportes parten de corrientes filosófiques, como por exemplu los montañeros, que ye un deporte que lu inventaron los románticos ingleses (románticos de Lord Byron y Oscar Wilde, non de Sergio Dalma). Equí tuvimos unu muy destacau, Pedro Pidal, marques de Villavicosa.Pues el montanbai ye un inventu de los jipis, pero de los jipis como los Greatful Dead no como los psicodélicos del Sunset Bulebar. Eso escríbelo meyor Xabier Fané que yo. O el Capitán Pedales. O Victor Guerra. Gary Fisher non escribe na bien.El mio montain ye andar pe les caleyes y por los senderos. Cuando la montaña me dexa pasar, paso si puedo pero nesti deporte non se suelen poner banderes en les cimes.Los foros son unes comuñes perguapes, y yo encuentrome nesti foru como un gochin entre la esllaba. Prestame amas practicar el fala aldeanu que se falaba nel mio pueblu. Creo que los que non lu conoceis entendeislo igual, y en tou casu los asuntos que son de ambitu estatal si fai falta coméntolos en el foru de solomontanbai, non vos tien eso que enfocicar. A mi préstame que la xente que non fala n´aldeano lea el foru asturianu.Por cierto, les coses que pongo nel foru, aunque non lo parezca tan un poco autocensuraes, en parte por respeto al responsable legal de les pijaes que pongo, que ye el probe Webmaster. Ye que a veces caliéntensei a un les llemes de los deos que ye a lo que me refería antes de que non ta un enseñau pa manejase en esti mediu.El mio oxetibu ye animar a los mios coyacios y coyacies pa que conozcan les caleyes y la montaña, que ye más divertío que dir solu.Un buen mediu ye la montanbai. Y baratu. Non pongo pijaes pol interés, pero cada un tien la so personalidá, eso non se pue dixebrar.Esti foru ye activu porque les persones que formen el montanbai tienen munchos puntos en común. Anduve mirando los foros de carretera y no tien na que ver. Lo que sal aquí ye la prolongación del ambiente que hay en les carreres.Los foros, en general, van ser un ente fundamental en la comunicación. Otres estrutures puen facer dos coses: adaptase o afogase en les sus propies contradiciones.¿pa que voy poneme a sofitar una pomar que non da bones mazanes?Aunque parezca mentira, aun tengo más coses que dicir...

No comments: