Tuesday, February 09, 2010

paréntesis ciclocroseru

Bueno, pues bastante pensaba yo que diba facer alguna carreruca "en serio" de ciclocross a estes altures... en fin la filosofía "compra cuando tea barato" ye lo que tien: tiempu pa entrenar, bicis heredaes de la mio hermana (que ye una campeona por cierto)así que nada ¡a competir!

De ahí que tea parau el tema de dir subiendo les rutes al wikiloc y a esti blog ¡ye lo bueno de no ser un blog de seguimientu regular!

Bien me costó atopai dalgún sentíu a lo de correr ciclocroses, y encima na categoría los "profesionales". De tenelu, yo llegué a la conclusión de que ahora mismo lo lóxico llera ponese algún oxetivu que dafechu non tuviera lóxica ni sientíu ningún. Asina que desde esti puntu de vista pienso que ye oxetivu cumpliu.

Porque tratar de alcanzar el cto. regional en categoría Élite (cosa que en ciclocross siempre se me atragantó) siendo la primera carrera seria en 7 años en si ye bastante absurdo. Al final, quedé bastane lejos (perdía al rodiu 20 segundos por vuelta) y quedé el 4º asturianu nel rexonal fechu en Piloña, nun campu golf que tien el hotel "Palacio Rubianes", aunque
bastante contentu cola respuesta de los que taben viendo la carrera, que pienso yos prestó.

Igual historia mas o menos a la semana siguiente nel campeonatu estatal en Laredo, puestu 40 (otra vez 4º asturianu y otra vez perdiendo 20 segundos en cada vuelta). Un poco meyor nes dos últimes, en Burgos y en la internacional de Ispaxter (Vizcaia).

Pienso que esto del ciclo-cross cambió bastante durante estos años, sobre todo el material que usa la xente. La mio táctica en toes les carreres (usar material que durara toa la carrera si fae falta) viose un poco perjudicada por el fechu de que agora no solo los profesionales tienen bicis disponibles recien lavaes si fae falta a cada pasu por "boxes", lo que permite (que eso ye lo malo) usar un tipo de cubierta que a mi no me había llamao la atención, con muchu tacu, que no dura toa la carrera porque agarra munchu barro pero ¡que mas da si te llimpien la bici cada poco!.

Na mi opinión, la influencia del material agora mismo ye excesiva, al reves que lo llera cuando me empezó a interesar esta modalidá de competición ciclista. Aunque la interacción cola xente que va a ver la carrera sigue siendo daqué a coservar (doy les gracies desde aquí, de les coraes), el tema de tener que facer una inversión de varios miles d'euros pa algamar oxetivos que de ser remuneraos lo va ser casi de manera simbólica, no ye menos absurdo que atacar oxetivos poco realistas. Asina que ¡tos contentos!

Tampoco quería dexar la oportunidá de destacar lo mal que ta soportando la modalidá el tema del problema "médicu". El tema el dopaxe por un lao ya cansa y por otru ta mas presente que nunca tanto nel comentariu xeneral como (diome la impesión) na trastienda del deporte, pese a toa la lexislación que hay agora. Pienso que corresponde (ye de perogruyu) a los responsables deportivos tomar midies, pero ye evidente que el tema los rebasa por completo. En fin, a mi plin que solo fueron cuatro carreres, posiblemente les últimes corriendo con la "élite". Lamento bastante que me hubiera faltao un puntín pa disfrutar alguna carrera con xente como el mi ex-compañeru de equipo Bruno (Prieto) o el mi vecín Dani (Ania), pero por otru llau alégrome por ellos de que al menos nel campeonatu rexonal tuvieren xente por detrás (a veces estes carreres parez que no ganaras a naide porque hay muy poca xente disputándoles).

Bueno, pues tras esti paréntesis pasamos al esquí. En realidá los entrenamientos pal ciclo-cross fueron casi al 50% fechos o pol monte andando y corriendo o con esquis cuando llegó la ñebe. Igual que tenía pensao no correr ciclo-cross, había entamao entrenar pa les carreres de travesía. Y entrené, pero si en ciclo-cross el material ye importante, en esquí de travesía talmente parez que se compren los resultaos. ¿1000 eruos por una bota? Pues va ser que no, alguien debería poner una limitación sensata a los equipos (¿quizá 6 quilos? ¿5 y mediu polo menos botes-tables-atadures). De otra manera esto ye una comedia y lo que se fae ye usar material hiper-caro y encima que no sirve pa andar pel monte ¡perfecto!

En fin, con eses premises la consecuencia fue:

1-como coincidió el día estreneme nel triatlon blancu de Reinosa* y descarté el rally de Pajares.
2-vendí les tables de travesía (sin estrenar) y con lo que saqué compre un equipo completu de fondo.

*El 24º T.B. de Reinosa, con 1ºC a los 800 metros de cota a la hora de la carrera a pie y ñebando media hora antes, fíxela con táctica "montañera", echando tiempu pa cambiar la ropa y hasta usé una rueda de ciclo-cross pensando que patinaría a 1600 metros que había que subir. Pero no, aunque acabé per-contentu de la esperiencia, tamién ye verdá que casi tardé el doble que los meyores en facer la parte de esquí. Y aquí paso a otru post (que ya ta bien no?): l'esquí de fondo...

1 comment:

Xabel said...

Reinosa fícela yo fai daqué d'años. La subida al puertu ñevando, paez que me suena. Arriba pasáronme toos colos esquises, pero paselo rebién. Un saludu, Canil.