Tuesday, October 20, 2009

Otra vez nos Arrudos

Bueno pues comentar que el sábado cumplí cola visita anual a Los Arrudos en bici, costumbre que dura ya dende 2001 con tou tipu de montures, y que, la verdá ya no ye que me ponga nerviosu cada añu, ye que directamente me da mieu, así que de aquí en adelante, y teniendo en cuenta que´l enfotu de facer una baxada "llimpia" creo que ta fuera del mio alcance, pues espero facela n´adelante pero de manera mas relaxá y poniendo los pies que faigan falta.

Eso sí, el casu ye que seguramente esta semana o la que vien me apuntaré a algún ciclocross, y la verdá ye que ye muy divertío y contradictorio que se considere de mas valor dar unes poques vueltes a un circuitu facilón de una competición (de lo que sea) que a realizar recorriu como esti. En comparación, una competición ya no ye que me ponga igual de nerviosu, ye que no tien ni gracia.

Esti añu tamién tenía pensao ser prudente así que fuí cola bici sin suspensiones (nada, ni delante ni detrás) y hasta con cubiertes moderaes y manillar baxu y adelantau, buenu pa pedalear y no tanto pa baxar. Aproveché el día que diba Fer ("Asturies Endurera") y compañía, que facía mas de un añu que no veía a varios de los habituales como Pablín o Toño.

La verdá que encontreme muy bien así que acabé faciendo una de les meyores sino la meyor de les 10 u 11 baxaes que llevo al desfiladeru: solo dos "pies" en dos de les curves clave, solventaes al segundu intentu, una "mano" mas bien que pie en un tramu muy moyau, una caída anecdótica nel piornal y lo demás a "cero" incluyendo resolver el tramu final de Puente La Calabaza a la primera y (modestia aparte) de manera bastante espectacular ya que me salió una "marcha atrás" en la última curva. La subida, ya completamente hormigonada hasta la fuente, pues unos 20 minutos mas rápido que nunca en compañía del "Especialista", en total 1h40 minutos desde la capilla de La Encrucijada hasta el Collau Acebal (collau Ubales).

En conclusión, la bici sin suspensiones pareciome por un lao que tien una facilidá enorme en trialeres, pero creo que el resultau ye ya demasiao trial y demasiao poco descensu, muchu bote y marcha atrás y velocidá muy baxa. En fin, nunca dixe que forcá sin suspensión fuera lo ideal pa un recorríu semexante, pero el casu ye que puse menos pies que nunca y los brazos no se me cargaron en absoluto. Lo malo fue el mieu que pasé nos escalones mas grandes.

Bueno, ya conté la aventura. Pues con el tramu hormigonau y el piornal desbrozau (¡por fin! esperemos que no tea sin llimpiar hasta la próxima vegada que haiga que reemplazar les señales, otros 10 años) la ruta resulta que ya dexó de ser una barbaridá pa los ciclistas pa ser símplemente una ruta muy dificil y técnica, pero totalmente apropiada. Espero que de ésta manera no empiece a haber problemas de convivencia con los caminantes.

Ah, lo que no me gustó nada de los trabayos fechos na ruta fueron les barandilles de mandera (de esa modelu "senda el oso" pero mas sencillo tovía), ya que estéticamente me parecen fatal porque compiten con los maravillosos cierres de mandera tradicionales casinos, con eses portielles de tarabiques que son de caer la baba, pero lo peor de todo ye que (como ingenieru lo digo) poner esi tipo de cierre como protección contra caídes ye una burrada, como quedó demostrao tráxicamente na sienda l´osu, y no entiendo que nel proyectu se permita proteger de caídes enormes con "cachos de madera" que ni siquiera de nueves valdríen pa asegurar la resistencia de alguien que se apoye, cuanto mas dentro de 5 o 10 años que tarán cayendo de podres, como tan cayendo por exemplu ne Ruta el Alba. Bah, la verdá ye que ni siquiera les señales de "pr" me gusten, agradezse les pintures pero los indicadores de madera por mi podien quedase nos alpes: mas tracs gps y menos llenar el monte de m...

No comments: