Tuesday, June 28, 2011

"V" ya´l pexe.

¡Vustedes me van perdonar! Yo pal 15 M ta non taba indignau porque como non tengo “feisbu” llegome fai pocu el mail col pdf correspondiente al escaneau del llibru “reacciona”. Agora ya casi lu leí enteru pero a fin de cuentes ya toi bastante indignau, y supongo que empezaré a dir a los conceyos del pueblu, o donde “se” decida facelos.

Toi tratando informame per ehí pelos blogs, pel wikipedia y demás. Eso sí, sin apuntame al “carallibru” porque pa eso pienso que tendría que tar apuntau a una tarifa plana pa que la conversación seya un pocu fluida, y asina tener éxitu nes redes sociales, y asina me admitan y asina enterame d´algo. N´otres entraes d´esti blog ya venía comentando que los 40 euracos universales de la conexión continua non se corresponden coles necesidaes comunicatives, polo menos de les mies, que me conformaría con una fracción mínima de tou lo que ufierten (y que non toi dispuestu a pagar lo que non quiero usar).

El non tar permanentemente conectau tien desventaxes. Tamién tien que obliga a dai cierta estructura al caudal d´información tan desproporcionau que manexamos güei. Tamién a cuestionase les coses con mas tiempu. Entrúgome por exemplu ¿un movimientu socialmente críticu pue a la vez partir de un soporte que necesita los comentaos 40 €/mes y la firma del contratu de privacidá?. Pero también mas coses, como: a) la relacion ente l´ambitu territorial físicu y el virtual, y b) l´idioloxía de fondo.

El ámbitu d´usu del español ye tan grande que fai que les iniciatives de usu colectivu se vean desbordaes por excesu relativu ente el soporte técnicu y el númberu d´usuarios. En cambiu, l´ambitu de l´asturianu ye pequeñu como pa que les iniciatives que guañen darreu esporpoyen. Sin embargu, igual que´l agricultor non se dedica a semar paniegues en base a que se dean bien, estos nuevos revolucionarios podíen non conformase con seguir la corriente. La barrera idiomática existe en si misma, pero segregar a la parte mayoritaria de los hispanofalantes non ye serio, y dexar pa barbechu l´usu de les otres llíngues de l´estau, oficiales o non, filtraes polos servicios d´intelixencia o no, pues poco menos serio.

Nos actos reivindicativos surxios últimamente suel aparecer xente cola mázcara de V. El símbolu son pexes pequeños que tos xuntos formen un pexe grandón, como na película. La peli ta perbién fecha, pero nel comic-book orixinal, solo Evey se llega a poner la mázcara, y solo esti cambiu, que camuda l´sentiu de la novela, fue suficiente como pa que Alan Moore renegara del film . Non hay d´escaecer que´l movimientu 15-M se ta definiendo dientro del paradigma del sieglu XX: el crecimientu continu-u de la economía enes sus diferentes modalidaes de liberalismu, por muy sostenible que lu vendan. Vien dao pola supremacía económica y técnica anglosajona, olvidando que ye un sistema que´sporpolló n´un contextu onde el límite territorial era desplazable: primero pa les colonies, pal oeste americanu y por último pa la versión actualizada del colonialismu: l´imperialismu. Ye la edá del motor, simbolizada, como no, pol automovil.

Como no podía ser d´otru modu, nésti blog fálase de bicis... ¿non habría que dir pensando en dir faciendo carriles bicis? Si tenemos paro y problemas col preciu el combustible ¿por qué non se fala de la bici? Los materiales no son caros ni externos. No será l´paradigma americanu pero dir en bici non tien porqué ser tan malo.

Los movimientos que surxan de los nuevos médios de cominicación son experimentales ¿quien hubiera predicho por exemplu l´exitu la wikipedia?. Pero, hasta el momentu, los llamamientos históricos que llamaron a convertise en un pexe nacional que forme parte de otru pexe suena mas a “gobiernu de concentración” o “Nueva España” que a una democracia con muchos tipos de “pexes”. El rechazu al “perroflautismo” podía ser un indicador, así que yo toi poniéndome les piles, pa dir proponiendo nuevos eslóganes, como “Democracia Unversal Ya” “Daros de BajaYa” o “Dir en Bici Ya”.

2 comments:

Anonymous said...

Hola! Ya encontre tu blog, vaya fotos mas guapes -y les descripciones de entrenamientos y tal recuerdenme a aquella vez que hiciste les Foces del Agueria-PeNa Rueda todo junto y corriendo mientras yo me hacia la dura pa no desmayame de cansanciu :-) . Toi de acuerdo en lo de que, sobre todo ahora en tiempos de crisis, podien promovese un poco los carril-bici... Yo que en Asturias no me atrevo a andar en bici mas que por la senda del Oso, por Gijon y poco mas, aqui en Bruselas usola bastante; ye practico, barato, no contamina y como ta la gente prepara pa ello, no ye peligroso. Todo llegara, espero...

Canil Blancu said...

Hola! ¿estás en facebook también? Yo me hice hace cinco días. Creo que eres la primera que se lee mis desvaríos sobre el M-15-M je je

espero que todo bien por Bruselas ¡vaya neñu mas guapu que tienes!