Thursday, March 02, 2006

Zapates Composite

Hola:Que vos dixe que lo diba poner, lo que pasa ye que non tengo fotos entovía, que la cámara non me la dexaron y yo soy probe. Tendré que esmerame con la redación.Les zapates composite non ye el últimu modelu de Cool Stop, ye un inventu miu genuinu: les auténtique zapates de Klunker.
El primer inventu ye más claru que el agua: el cianoacrilato (loctite) pega la goma como que se yo, non hay quien lo separe. Póneste a separalo y rompe la goma. Entos, pa tener zapates nueves solo teneis que pegar con loctite una lámina de goma a les zapates vieyes. Y la meyor goma que teneis ye la que queda dentro del portazapates de una zapata vieya (la mitá de la nueva).Foto lo siento pero no pude, pero ye tan fácil y tan fiable que con un poco de limpieza y cuidao de no cortase (hay que arreglalo con un cuchillu de sierra) ya ta.
El segundu inventu conoceislu casi toos. Ye namas que pegar con Patex Nural 21 (4 euro +-) una lámina de ferodo de coche (que se corta con una sierra de bricolaxe, ye blando como el plástico) a el fierru de la pastilla de freno vieya. Hay que limpiar el fierru bien, incluíos los furacos que casi non se ven que ye a onde agarra el ferodo pa que non escape. Esti inventu pa que despegue a mi solo me pasó tras más de un añu de usalo y cuando ya taba muy dañao una bajá de 1500 m de desnivel a saco (como baxar l´angrilu). Ye recomendable llevar una zapata pa por si acasu pa cambialo. (y la llave) En casu de desapegase, va facelo al dexar de frenar y en tou casu pues parar con el fierro, non ye peligroso.
Esti mes tócame facer zapates y voy probar con ferodo de moto, que debe ser más blando, porque non ye frenu asistíu como el del coche. En tou casu, pongo mascarilla “prestige”, porsi ye tosico (el amianto cuanta ya que ta prohibío).
Tardes como muncho un par de hores en facer cuatro zapates, y el ahorru ya lu conoceis.

No comments: